Podmienky Vrátenia Tovaru
-
Nerozbalený tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia. Ak chcete tovar vrátiť, musíte k nemu pripojiť Formulár na odstúpenie od zmluvy , ktorý bude obsahovať číslo účtu, na ktorý majú byť zaslané peniaze. Zákazník je povinný zabezpečiť zásielku počas prepravy do e shopu babajaga.sk tak, aby nedošlo k jej poškodeniu. Náklady na vrátenie tovaru hradí kupujúci. Tovar, ktorý bol vyrobený špeciálne na objednávku zákazníka ( personalizovaný ), nie je možné vrátiť. E shop babajaga.sk neprijíma zásielky, ktoré budú zákazníkom zaslané na dobierku.
-
V prípade zistenia, že zásielka bola poškodená, je kupujúci povinný informovať o tom pracovníka zásielkovej služby a spísať s ním špeciálny protokol o poškodení zásielky. e shop babajaga.sk nenesie zodpovednosť za zásielky poškodené vinou PPL. V prípade reklamácie z dôvodu poškodenia zásielky sa budeme zaoberať len reklamáciami, ktoré obsahujú vyššie uvedený protokol.
-
Lehota dodanie objednávky predstavuje orientačný termín, v ktorom by objednávka mala byť zaslaná zákazníkovi. Pretože je obchod čiastočne závislý na skladoch dodávateľov, môže dôjsť k neočakávaným situáciám spojeným s nedostatkom tovaru na sklade dodávateľa. V prípade takejto situácie si obchod vyhradzuje ďalších 7 pracovných dní pre riešenie problému s dodávkou. V prípade, že si zákazník objedná niekoľko výrobkov v jednej zásielke, bude lehota realizácie objednávky odpovedať lehote, ktorá je nevyhnutná na kompletizácii celej objednávky.
-
Vaše osobné údaje budú použité výhradne pre realizáciu objednávky a následný kontakt so zákazníkom.
-
V prípade, že nemáme tovar na sklade, informujeme zákazníka o prípadnom meškaní elektronickou cestou alebo telefonicky.
Reklamácia
-
V prípade reklamácie prosíme o uvedenie vypísanie formulára uvedeného na stránke: Reklamácie, v prípade uznania reklamácie vrátime peniaze.
-
Reklamovaný tovar pošlite prosím na adresu obchodu:
babajaga.sk
-
priemyselný Park 940
981 01 Hnúšťa
-
Tovar bude odovzdaný prostredníctvom predávajúceho výrobcovi a na základe ním vykonanej expertízy bude stanovená oprávnenosť reklamácie. O výsledku expertízy bude zákazník informovaný listom od výrobcu.
-
Internetový obchod babajaga.sk nezohľadňuje reklamácie, ktoré zahŕňajú:
-
chyby zákazníka, ku ktorým došlo počas objednávania tovaru
-
poškodenie tovaru starobou alebo mechanicky
-
-
V prípade zamietnutia reklamácie bude tovar zaslaný zákazníkovi len na jeho náklady (po predchádzajúcej úhrade na účet) v lehote 14 dní od dňa vybavenia reklamácie.
-
Reklamácia bude vybavená v lehote do 30 pracovných dní od dňa, kedy e shop babajaga.sk obdrží reklamovaný tovar.